.

CENDAWAN MEKAH A.K.A MUD MUD

Masa raya ari tu....aku dapat satu lagi benda baru dalam hidup aku... Ni baru bes.... sentiasa dapat pengalaman dan pengetahuan baru.... Aku dapat tau nie lepas pegi ziarah kubur datuk aku.... Lepas pegi kubur... pegi la ziarah sedara yang tinggal dekat situ... Maka layan la orang tua duk sembang... Last-last keluar pasal kulat song... Atau nama luarnya... kulat mud-mud...

Aku duk pikir-pikir la....menatang apa nie... Sambil duk pasang telinga depa duk sembang... maka aku tertarik la pasal satu topik... air dari kulat nie boleh menyembuhkan pelbagai penyakit termasuk dapat mengawal kencing manis.... Dan yang menariknya.... air dier tu hasil dari air teh yang ditaruk gula juga! LIHAT DAN BACA LAGI
Share this article :
 
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. DoaSiMukminSENARAIDOA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger